Perchè sceglie noi

HONSON
HONSON à dedicatu specializatu in ricerca, cuncepimentu, fabricazione di i prudutti.
cumpresi OEM / ODM, capacità R&D, suluzioni di sourcing, cuntrollu di qualità, certificazione, consegna è After-sale.Attachemu una grande impurtanza à a qualità di u produttu è à i servizii di pre-vendita è post-vendita.

R & D
HONSON hà una squadra di R & D d'alta tecnulugia è di alta qualità, è ancu un gruppu di elitisti integrati, sò impiegati per assicurà chì a nostra qualità è l'apparenza di u produttu sò sempre in prima linea di l'industria è sempre pronti à risponde à i bisogni di i nostri clienti.
In tuttu u mondu per assicurà chì mantenemu u flussu di novu puntu di vendita calda.Sì avete qualchì cunsigliu o suggerimenti, per piacè ùn esitate à cuntattateci per più assistenza.

OEM è ODM
HONSON hà una sperienza riich & prufessiunale in OEM è ODM per fà i clienti soddisfatti tuttu u tempu.cumpresu LOGO, apparenza, disignu, Materiali di produttu, funzione, Disegnu d'installazione, etc.
Teneremu u principiu di bona fede per pruduce i vostri prudutti esclusivi.

CONTROLLO DI QUALITÀ
Sapemu chì a QUALITÀ hè a basa di a vita è u sviluppu di a nostra impresa.
HONSON hà un standard strettu nantu à e materie prime è prucederà più di 6 volte l'ispezione durante a produzzione di massa, cumprese l'esame artificiale selettivu è l'ispezione di a macchina.Avemu da 100% QC guarantisci a qualità di u produttu per compie l'ordine secondu a vostra dumanda.

CONSEGNA
Teneremu u primu principiu di integrità è a bona fede hè suprema, a consegna cum'è prevista.Preveremu u tempu di consegna secondu a quantità di l'ordine, è pruveremu u nostru megliu per avanzà a consegna.u nostru tempu di consegna di l'ordine di mostra hè in 7 ghjorni.

DOPO-VENDITA
HONSON stabilisce una squadra di post-vendita prufessiunale, Dopu a consegna, seguiteremu finu à riceve a merchenzie.
ci metteremu in cuntattu cun voi per assicurà chì a vostra consegna hè stata ricevuta cumu è quandu avete previstu.
Se u pruduttu hà prublemi di qualità durante u periodu di garanzia (i fattori artificiali ponu negozià cun noi), risponderemu puntuale in 8 ore.furnisce una suluzione tecnica, cumpresi i pezzi di ricambio di mantenimentu di fornitura, e pulitiche di ritornu, etc., Tutti i costi seranu soportati da noi.


Tempu di post: 13-ghjugnu-2022